Kanresta huolehtii koronan aikana terveydestä ja turvallisuudesta ja hyvittää väliaikatarjoilut

Koronavirus koskettaa myös ravintolayhtiö Kanrestaa, joka operoi 26:a kulttuuri- ja tapahtumatalon ravintolaa ympäri Suomen.

Korotettu hygieniataso

Ensisijainen painopisteemme on nyt henkilökuntamme ja asiakkaidemme terveys ja turvallisuus. Noudatamme tähän liittyen tarkasti viranomaisohjeistuksia sekä erityisesti ravintoloille ohjeistettuja hygieniatoimenpiteitä. Näistä esimerkkejä ovat pintojen puhdistukseen, kertakäyttökäsineisiin ja ottimien vaihtoon liittyvät toimenpiteet.

Peruutetut väliaikatarjoilut hyvitetään

Tilaisuuksien ja tapahtumien peruuntuminen aiheuttaa myös väliaikatarjoilujen peruuntumisen. Mikäli olet ehtinyt tilaamaan väliaikatarjoilut Kanrestan ravintolasta koronatilanteen vuoksi peruttuun tilaisuuteen, hyvitämme tilauksen tilillesi. Pyydämme sinua ystävällisimmin ottamaan yhteyttä markkinointikoordinattoori Niina Kilpeläiseen sähköpostitse niina.kilpelainen@kanresta.fi . Ilmoita viestissäsi peruttu tapahtumapäivä, nimi, tilinumero IBAN-muodossa, tilausnumero ja tilauksen summa. Palautamme rahat tilillesi kahden viikon kuluessa.

Kanresta toivoo ennen kaikkea terveyttä ja voimia Suomeen

Koronavirus aiheuttaa merkittävää huolta ja kuormitusta lähes jokaisessa suomalaisessa kodissa ja työpaikassa. Kyseessä on raskas epätietoisuus omasta ja läheistemme terveydestä ja selviytyminen sekaisin olevassa arjessa. Monella yrittäjällä kyseessä on oma toimeentulo.

Kanresta toivoo voimia jokaiseen maamme kotiin ja muistuttaa, että yhteiskunnallisena yrityksenä sen tuotot vahvistavat yleistä kansanterveyttämme sen omistajan Suomen Kansanterveysyhdistyksen kautta. Lastentautien tutkimuksen, sydänsairauksien ehkäisyn ja hoidon, mielenterveystyön ja kriisiavun sekä vanhustyön tukemisen ansiosta kansakuntamme on piirun verran vahvempi isoissa kriiseissä.

Seuraava